Bästa/Sämsta

Ninja är bäst, jag är sämst. Hehe.. Syftar då främst på bloggandet, jag har vart sämsta bloggaren idag! Men har inte orkat, och inte hunnit. Har ju först varit iväg på hopptävling och sedan varit på Alleby och kollat på dressyr KMet.. Och fyyyfasen vad tråkigt de är med dressyr alltså.. Så jäkla långtråkigt! Visst kan de vara kul o träna eller tävla (dom minutrarna man själv är på banan..) men de är ju otroligt tråkigt och långtråkigt och kolla på, fyfasen alltså..

Hur som helst så vann Becvis både privat ponny & häst, på världens finaste P!! Och ponny på sin Lady. Jossan gjorde och en fin ritt trots att Nessey var lite över laddad och tossig i andra ritten! Blev en andra plats! Tycker alla gjorde kanonfina ritter, verkligen! :)

Ninja skötte sig fint på tävlingen idag, hon hoppade bättre andra (120n), men jag måste nog rida fram henne lite mer, har tyvärr lite för lätt o hamna i handbromsen! Var också sjukt nervös idag haha, i 120n iallafall! Men hon hoppade ändå fint, och hon är positiv och schysst på hinder! :) Min bästa pärla, en sån riktig prinsessa är hon! <3

Nu ska jag kolla Beck!
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0