Blä

Ush vilken konstig dag, har vart trött o illamående typ hela dagen, huvudvärken kommer o går o känner mig allmänt skit bara.. Kanske är de tråkiga höstvädret? Jag vet inte.. Men hoppas jag känner mig bättre imorgon! Har som sagt inte ridit idag då lillsnuttan har litet ont i hoven, eller vad man nu ska kalla de! Men de ska ju fixas på onsdag! :-)

Ligger i sängen nu och kollar på astråkig tv, seriöst inga bra tv program? Vad gör man liksom.. Har varit ute o sprungit idag, ska försöka ta tag i de igen! Hade en period där jag "inte hann".. Hmm hinner gör man, dock ska man ha energi till de kl 8 på kvällen när man kommer hem också.. Hehe,snarare där skon klämmer! Men de är gött o roligt när man är igång, kommer dock ha go träningsvärk imorgon.... Yea yea, kan jag inte rida får jag väl göra något annat! :-) Imorn blir de nog lika kass uppdatering som idag tyvärr..! Jobbar 10-19, så får försöka blogga på lunchen, börjar bli dags för lite julklappstips o grejjer nu också! Har massa kul förslag nu i o med MyOne o så! Kul! :)

Nu ska jag försöka sova..
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0