Får man bete sig hur man vill bara för man är vuxen?

Är de det? Eller har dom bara fått för sig att dom har mer rätt o vräka ur sig kränkningar än ungdomar? För jag har fått höra så fort jag gör eller säger ett pip som inte hör hemma i rätt låda att jag minsann gjort något jäkligt fel? Minsta lilla har gett folk orsak o kasta skit? Och visst fan fortsätter det. Förut var jag ordförande i US @alleby RK, något jag inte ville fortsätta med, delvis för att man fick kritik för andras misstag, delvis av personliga skäl. Hur som helst är jag de inte längre men det är TYDLIGEN fortfarande mig man ska kritisera om nuvarande US gjort något tokigt? Istället har jag (med fler) gjort så mycket fel att nuvarande US "inte vågar" göra rätt?! Hur fan går den logiken ihop?!

Vem fan säger att vuxna är klokare än barn o ungdomar?! Pff.. Dom är inte ett dugg bättre.. Jag känner ett sånt agg och en sådan otrolig besvikelse på många i hemmaklubben nu att jag inte nog ksn vänta till årsskiftet och klubbytet! Hur fan tänker folk?

/C


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh blir ledsen när jag läser detta :(
Så otroligt tråkigt att vi skall ha det så här på vår klubb.
Skulle kunna vara hur bra som helst


Kramar till dig

2012-11-08 @ 09:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0