Ge mig mat!

Go kväll godingar,
Om en stund kommer julklappstips! Men först ska jag få lite mat i magen och slänga av mig hästlukten! Har lite annat som läggs som tidsinställda till imorgon också! Grymt!

Tro det eller ej, men det var faktiskt snöblandat regn ute när jag åkte hem från stallet precis, 1 plusgrad o sånt där slaskigt regn.... Inget jag gillar, snö eller regn får de vara inte båda samtidigt?! Helst snö då, men de kommer inte hända.. Tror jag verkligen inte, knappast i år iallafall typ, haha.. Men dom säger ju att de ska komma, så vi får väl se! :)

Har precis ridit en småtjaffsig Ninja, hon känner inte för o ha med sig högerbogen.... Vill typ tejpa fast bogen på henne så den hänger med!! Åh blir så trött, behöver dressyrtränare A.S.A.P! Orkar inte bråka med henne heller då blir hon ju bara stressad, och då blir de bara värre så de är liksom bara o se glad ut och o fortsätta med samma lugn och traggla den förbaskade vänstergaloppen.. Skritt o trav går bra, galopp går INTE bra.. ;) Men de kommer väl, bara väldigt jobbigt när hon bara studsar o inte går o få från väggen utan spö på bogen i hoppningen, som hon sen blir stressad o spänd av vilket oftast slutar med att vi river... :/

Nåja, de kommer nog! Vi får traggla på! :) Hon är ju värd mödan! Blod svett o tårar, haha nä så illa är de inte! :)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0