Go kväll

Ska sätta mig o kolla på film precis, Alladin faktiskt haha! Känns som de behövs för o pigga upp lite i höstmörkret! Har ni förresten hört att vi ska få snö i veckan? Hmm.. Jag tror på de när jag ser de, känns knappast som de kommer komma någon snö inom de närmaste veckorna eller månaderna.. Så vi får väl se!

Ninja var helt tokig förut haha, bockade o höll på! Tur hon är snäll så hon inte gör så galna bockningar som många andra knäpphästar hihi! :) Annars gick hon bra, red typ 45-50 minuter bara, men hon var fin ändå! Brukar normalt sett vara skitjobbig efter o ha gått på hackamore, eftersom Elin gillar henne bäst på hacket är de alltid lite extra o jobba med efter de! Definitivt värt de alltså, menar inte att de är jobbigt att Elin rider henne på hack för de tycker jag är bra! :)

Kom på förut att Julkalendern börjar på lördag! Hehe, undra vad de är i år! Inte för att jag sett ett enda avsnitt på flera år men de är ändå kul o veta! :) anyways, imorn får ni julklappstips! Imornkväll!! För jag jobbar o rider sent imorn! :/ Hur som helst, dags o sova nu!

Puss /C


Kommentarer
Postat av: fiffi

gud vilket fint foto på dig, fast du är alltid fin men det va fint :)

Svar: tack fiffi!
Caroline Claeson

2012-11-28 @ 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0