Godnatt bloggen

God natt.. Jag måste sova nu! Går o lägger mig med halsen full av tårar ikväll.. Bråk och oroheter som får mig att må illa, rödsprängd och svullen kring ögonen imorn står på schemat! Men vad gör de. Nu känner jag mig trygg, lugn och försöker o glömma allt jobbigt med lite gossip girl! Är i min fristad!

Ninja gick som en dröm idag, var som att plocka upp tyglarna efter o bara ha skrittat ett varv efter ridpasset igår.. Haha om ni fattar? Gick som en prinsessa på slutet igår och idag var hon lika fin hela passet! Min älskade fina, kanske blir dressyrhäst av henne med? ;-) hahaha.. Nej! De vill jag inte, vill ju såklart ha en välriden och lydig på marken! Men omskolning blir de INTE tal om!! ;-)

Sebbe var också duktig, duktigare än mig! Tusen ggr duktigare än mig! Puss på honom!

Och på er! Imorn är en ny dag då börjar jag om. Puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0