Helg <3

Äntligen Lördag, äntligen helg! Så gött o bara få vara lite grann! Ingen stress eller några måsten, svingött! Imorn blir de tävling, verkar som sista för säsongen! Ska bli roligt, eventuellt kommer min kära pappa och kollar också!inte varje dag de händer! Han brukar alltid komma till tävlingar som ex. Scandinavium och SM och så, men hoppningen blir tyvärr lite lidande! Jag har all förståelse för de då jag själv inte valt o sitta på en kall läktare för o kolla på hästar om jag inte visste något om dom haha! :) Fast de är annorlunda med gymkhanan i o för sig, de gillar han och kolla på, med all rätt då de är mer fart o fläkt! :)

Är iallafall själaglad när han kommer, de betyder så mycket! :) Faktiskt rätt vanligt att vi är pappa"lösa" i stallet.. Väldigt många som bara har mamma med sig, och pappor de träffar då o då. Sen har vi några tvärtomare där bara pappan är med o hjälper till o typ aldrig mamman! Men så är de väl :)! Känns rätt så typiskt för hästvärlden! ;-)

Nu ska jag strax träna med Sebbe, puss!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0