Inte det ne..

Inte bättre idag, sorry.. Sjuk, lunchat med Pappa o farbror, jobbat till 19.20 ca, fixat med Ninja, packat o nu sängen! Är helt slut, hade feber förut men tog Ipren när jag kom till jobbet o de hjälpte väldigt bra! Har iallafall känt mig bättre i halsen idag än igår, dock inte imorse! Fyyyfaaan, kände imorse att jag inte skulle orka gå upp ur sängen på hela dagen egentligen, men fick ryckt upp mig och efter ca 3 timmar i vaket tillstånd mådde jag aningen bättre! Haha.. Kul!

Är svintrött nu och har inte så mycket o skriva om tyvärr! :( har ju varken ridit eller mycket annat idag.. Har dock köpt min andra julklapp på jobbet idag! :) Känner mig väldigt nöjd!! Tror personen blir glad! :) Imorgon sticker jag till Amsterdam lite över ett dygn, hemma söndag eftermiddag o åker imorgonbitti! Blir nog skoj hoppas jag trots att jag mår som jag mår.. Hmm aja! Elin är gullig och hjälper mig med Ninja imorn! Världens bästa!! :)

Måste sova nu, lovar o lägga in ett inlägg innan de är dags o flyga över till Hollandet! :) Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0