Julklappstips!

De börjar ju trots allt närma sig julen och själv har jag redan inhandlat 3 av mina 586 julklappar haha.. Inte riktigt så många även om de känns som man aldrig blir klar med de där! 3 är iallafall inhandlade o klara och ni är de åtminstone 3 mindre kvar o inhandla.. Alltid något! Samtidigt som jag älskar o handla julklappar o ge bort de så hatar jag de, det är så otroligt svårt! Och de är ju minst lika svårt o svara på frågan "vad önskar du dig?" eller hur?!
Så här kommer de lite tips iallafall! :)
 
Kingsland Pannband 399,-
Finns på MyOne bla.
 
Vinterstrumpor från Schockemöhle 99,-
Finns på MyOne bla.
 
Ridbyxa från John Whitaker fr. 799,-
Finns brun, blå o röd på MyOne bla.
 
Lädervårdsprodukter tex från Curium fr. 139,-
Hittas på MyOne bla.
 
Fleecetäcke Equi-Theme 425,-
Hittas på MyOne
 
Fräcka boots i lack från Three Horses i olika färger 149,-
Hittas hos MyOne bla.
 
Asfräck lädergrimma i lack från Capriole 599,-
Finns endast på MyOne
(Kan själv tänka mig en sådan! ascool!!) :)
 
Vet att jag skrivit att allt finns på MyOne, men de är helt ärligt enda butiken jag har koll på!
Trevlig julklappsönskning på er! :)
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0