Kvällsposten

Har kommit på mig själv med o blogga mest på kvällstid, antar att jag har mest tid då eller något. Eller så har jag haft hela dagen på mig och tänka så de känns lättare, haha! Är hur som helst alltid mer motiverad på kvällen! Sitter just nu på GFRK o ska ha träning för tjejerna, ska bli kul såhär efter SMet och gå vidare med träningen för nu har jag ju sett 4/5 på tävling! :-)

GFRK ger alltid en väldans massa minnen eftersom de var här jag hängde när jag var liten (mindre).. Satt ju själv på lektionsponny o harva omkring på både gymkhanalektion o hoppspecial för en massa årsen! Så klart att de blir en nostalgikick och vara här! Gud vad mycket sjuka grejjer vi höll på med som barn, och jag fattar inte att man orkade?! Haha! Aja, roligt hade vi ju! Nästan så jag borde skriva ner några historier till er, eller ja egentligen inte haha! Sjukt pinsamt ;-)

Well well, skriver väl kring läggdags igen!

Puss på er! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0