Laddar

Går och laddar upp inför en lång dag som ska innehålla mestadels jobba men som sedan ska avslutas med gymkhanaträning på min skrutt ponny! Laddar också upp inför helgens åsiktsinlägg, har påbörjat de lite smått men är inte helt klar, känner att de är stor dags och börja återupta mina föredetta åsiktsinlägg från tacc bloggen. De var både roligt och väldigt drivande! Har ni lite andra tips o råd på saker o blogga om eller kring, eller åsiktsinläggstips så är de bara o hojta till. Har fått en sjukt härlig nytändning till bloggen som jag ska försöka underhålla så gott jag bara kan och hinner! Känns som att de bara fattas en ny design nu så är vi på gång ju!
 
Tävling är de på gång också, får nog bli efter jul, känns som de är lite tajt och hinna med innan. Men vi får se vart energin räcker här till helgen, och sen är ju tiden ytterligare en faktor! Idag är det iallfall torsdag, min älsklingsdag! Fredag imorgon, sen heeeeeelg!! Och jag har en så kallad vit helg (på mitt egna lilla sätt) normalt sätt för en normal person är en vit helg en helg utan fest o alkohol, för mig är en vit helg utan tävlingar och andra måsten haha! No stress, gödigt!
 
Så ska bara hänga med mina fina vänner och ta hand om odjuret, mer än så blir de inte! Kanske blir lite långtråkigt och inte göra någonting men de är verkligen värt de isåfall, jag måste vila upp mig lite! På söndag är det dessutom första advent, och då är de jättenära julafton! Yippie! Älskar julen, de är den mysigaste tiden på hela året!!
Anyways, nu börjar de definitivt bli dags och röra sig mot jobbet!
Välkomna in o shoppa förresten! Börja lite nya specialpriser idag, och så får ni ju träffa mig! ;) haha..
 
Puss på er / C
 
2008
Segrare av Nordic League i Danmark.
Poloinlägg kommer snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0