Läggdags

Trots mina tappra försök o blogga från datorn idag så har jag totalt förlorat den fighten.. Skulle i tanken langat en bildbomb och ett inlägg efter önskemål, jag tänker om jag inte är dödssjuk eller död lova att jag tänker skriva de imorgon. Punkt slut! Blir så trött på mig själv.. Har liksom bara varit hemma o degat sen 17.00, inte orkat göra någonting o bara kännt att jag behövde en hemmahelg! Skulle vart hos Jossan och vi skulle bokat Trysil stuga o grejjer, slutade med Facebook-kontakt haha! Men nu är boende fixat iallafall, så den 29/1 kommer vi hem om allt går som de ska från Thailand och den 3/2 åker vi till Trysil, sweet as sugar!

Imorn blir de tävling med min favvo-Jenny! Äntligen är hon back in business! Så jag har ridit min prinsessa idag, runt Torslanda närmare bestämt! Var på väg o trilla av då hon var rätt så mycket mer taggad än vanligt! Sedan hade jag privatlektion för Ebba och efter de putsade jag o fixade inför morgondagen! De regnade och ruskade när jag stod i sadelkammaren o putsa, sjukt hög mysfaktor måste jag säga! Gillar faktiskt o putsa, lite tråkigt om man är själv men annars är de rätt mysigt :)!

Gullungen Elin överraskade mig med en mockad box idag, hon är bäst! Tänk om alla fick ha en sån otroligt go person som skötare till änns häst, hon räddar mig alltid! Bäst bäst bäst!

Nu måste jag sova! :)
Puss /C


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

<3

2012-11-10 @ 23:09:05
URL: http://olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0