Måndag igen

Jaha, så var de måndag igen! Har nyss åkt från jobbet och sitter nu hos frissan! Så jäkla gött, ren avkoppling! Är så jäkla trött så kändes som att de var helt perfekt och få komma iväg o fixa håret idag! Lillebrorsan fyller år också så ska hem o fira en snabbis innan de är dags o ha hopplektion, sedan ska Ninja ridas ikväll! Oh shit vilken dag!...

Kommer nog inte bli så mycket uppdatering pga detta idag då, men skriver allt något mer innan de är dags o sova! Önska dock att jag kunde få gå hem o lägga mig nu på direkten! Är så jäkla trött.. Hoppas på att allt går snabbt o smidigt i stallet sen så att jag kan få komma hem o lägga mig i tid! Idag blir de också lite brunt i håret, hoppas att de blir bra! Är lite nervös faktiskt!! :)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0