Segt

Trött som bara den, orkar knappt hålla ögonen öppna! Har jobbat hela dagen, och Sebbe var stark på träningen och tog slut på alla mina sista krafter så nu är jag verkligen helt slut. Ryggen har spökat som fan idag också.. Vart helt spänd och smärtat som satan.. Sjukt jobbigt, förlåt om jag är gnällig men behöver gnälla av mig lite..

Hur som helst gick han mycket bättre på slutet, men jag tror de är lite att de börjar bli väldigt kallt nu också som han har så mycket energi! Men duktig är han allt! :) Rider ju på vanligt 3 delat nu också och de blir en viss skillnad från pessoat såklart!

Måste sova nu annars kommer jag somna innan inlägget är klart. Sov så gott! Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0