Sjuk.....

Hej gossisar,
nu är jag hemma igen med feber o en förskylning som heter duga.. Värdelöst! Har varken ork, lust eller tid o vara sjuk! Klart att jag får skylla mig själv lite när jag är förkyld o åker på en fest med 25.000 pers som håller på till kl 07.00 på morgonen.. Hehe.. Men har man planerat o betalt för något så är inte en förkylning något som stoppar även om de kanske borde vara de.. Nåja! Nu är jag hemma och definitivt mer sjuk än innan.. Tror seriöst jag har nyst över 50 ggr på 2 dagar utan o överdriva.!! Nyser heeeela tiden, haha! Skönt men jobbigt! Tur att jag inte har några varken träningar eller tävlingar denna veckan, nästan bara vila! Myyyyyys!!!! :)

Ska lägga all tid på o bli frisk delat med min underbara häst! De är ju de bästa som finns, psykiskt då haha, och kurera sig i stallet menar jag! :)

Aja dags o sova! Också viktigt :)!
God natt, puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0