Tanken var god

Tanken var att jag skulle skrivit om Maya idag, min före detta häst. Men jag har ingen aning om vart jag ska börja?! Därför blir de inget, men uppdateringen idag har ändå varit godkänd. För den delen så har jag ingen aning om vad som hände med bilderna jag slängde upp förut? Men man ser ju dom iallafall och det är ju de viktigaste! :)

För o runda av dagen, så har de varit svinkallt men ändå en bra dag, Mamma o Elin med på tävlingen, dom är helt enkelt bäst!! Så även om tävlingen kunde gått bättre så har de varit en bra dag! Jag älskar min häst över allt annat, hon är helt fantastisk även om hon var lite knasig idag! Mamma o Elin som ställer upp i alla väder och allt runt omkring! Jag älskar o tävla, oavsett väder, resultat, plats - de är vad jag älskar o göra, de är vad jag alltid vill göra.

Sov gott, puss!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0