They say we're not responsible

Snart är de dags för godnatt för min del, men först ska jag kolla lite gossip girl! Egentligen borde jag inte, för jag somnar alldeles försent, säger att jag ska kolla på ett avsnitt men de funkar aldrig.. haha! Blir alltid typ 3 och så hinner klockan bli alldeles för mycket för att min lilla kropp ska orka gå upp i tid! Imorgon måste jag upp kl 6 för o hinna rida innan jobbet, kul som fan.. Eller inte, men vad gör man inte! Jobbar 10-19 imorgon och har träning 20.00 så måste hinna med Ninja på morgonen, lyckligtvis har Elin sagt att hon kan mocka så de spar jag ju lite tid på! :)
 
Idag började jag jobba kl 10 och slutade 21.15, kuuuul! Jag slutade ca 19.20 på MyOne åkte därefter raka spåret till GFRK och hade träning för dom till 21.15! Kul kul.. Är lite trött nu, dessutom avskyr jag när jag inte hinner ta hand om min egen häst. Känns alltid som de ska hända något just när man inte är där och tar dom själva, vilket de såklart gjorde idag.. Inget allvarligt (vad jag vet iaf) men hon har ett ärr på vänsterbak längst ner vid kronranden som gått upp idag och börjat blöda så benet var svullet rätt högt upp.. Inte kul, men hoppas de blir bra! Är ju väldigt nojig med Ninja just, hon är ju min prinsessa!! :)
 
Såg ni klippet förut?
Åk med till Helsingborg 15/12 nu hörrni!! :)
 
Puss o Godnatt, / C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0