Trött liten tjej

Vaknade rätt nyss, somnade tidigt igår och vaknade sent idag, gött! Har behövt sova hur länge som helst, och de har liksom inte funnits utrymme för de, nästa sovmorgon blir nästa söndag - sweet! Sen ser helgerna väldigt lugna ut efter de, astrist men vad gör man! Måste ju låta hästisen vila från alla tävlingar ett tag! :-)

Jag kan dock tänka mig o tävla året runt, de är de bästa jag vet! Änns egen kunskap och nerver sätts på spel och du måste (i hoppning snackar jag nu) förlita dig helt på din häst och dig själv. Ingen tränare som kan komma och säga till dig vad du ska göra eller hur du ska göra de! Utan de är ju lite som ett prov i skolan, du får chans o bevisa om du lärt dig något på lektionerna och om du pluggat på de du blivit tillsagd, hehe! :)

Imorn blir de tävling i varje fall, Elin åker med och då känns allt bra! Men nu måste jag gå upp och ta tag i dagen, har lite o göra o lördagar går så jäkla fort! Puss

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0