Tröttheten segrar

Jag är så in i bänken trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, fattar inte varför?! Inte så att jag sover överdrivet lite direkt.. Och de jobbigaste är att när man går o lägger sig på kvällarna så är man ju inte trött längre, nä då är man helt plötsligt pigg o kan inte sova.. Får balja i mig kaffe så jag orkar med denna dag! Längtar till Thailand o Trysil och Julafton! Då är de vila som gäller, svingött! Nästa helg flyger jag till Holland också, inte för o vila haha.. Men de ska bli kul ändå! På lördag får jag ju sovmorgon iallafall, man får vara glad för de lilla! ;)

Har jobbat nu o ska strax gå o rida min häst! Sedan mocka hos henne, sen ska jag o mamma åka och kolla på ett nytt släp, ett Böckman dem här gången! Boj i all ära men saknar sadelkammare och lite andra detaljer! T.ex. har denna krubba och hövagga, hur gött som helst! Hoppas vi hittar något vi tycker om bara! Men de är jag säker på :)!

Hörs sen!
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0