Äntligen i säng

Är nu nerbäddad och ska alldeles strax sova! Har varit en konstig dag måste jag säga, har ju liksom knappt varit utanför dörrarna! Känns konstigt och inte vara i stallet någonting nästan när man är så van vid de! Imorgon är jag i stallet ca 07.30 på morgonen för o hinna rida och mocka o göra allting klart innan jag börjar kl 11.00, känns bra....! Eller ja.. Haha! :)

Vi får väl se om jag får upp ögonen i tid imorgon, imorse var de sjukt segt! Men är i säng tidigare ikväll så de kanske hjälper lite iallafall, är också farligt lycklig över att man ställer tillbaka klockan i helgen, en timme mer o sova på söndag, woho! Plus att jag inte rider första klassen, snacka om win win situation! :)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0