Batteriedöd

Jag har inte bloggat för jag har inte varit hemma och har inte haft laddare till telefonen så den dog igår, kunde därför inte blogga då heller! Fick laddat telefonen när jag kom till jobbet idag, och slutade efter 7 så ja ni fattar ju själva! Elin hjälpte mig med lilla Ninja idag, gullunge! Jag stod i skiten annars kan jag säga! Halvkul o rida halv 9 på kvällen liksom! :( Men nu löste de ju sig!

Så min dag har inte varit intressant för 5 öre kan jag säga! Gick upp, mockade imorse, käka lunch, stack till jobbet, svängde förbi stallet och sen "hem"! :) De var rätt kul o jobba idag iallafall, tiden sprang iväg, klart packa upp Kingsland är ju aldrig tråkigt! Massa fina saker! Har lagt undan ett schabrak o en jacka som ska inhandlas imorn också, en regnjacka och ett schabrak! Inte från de Kingsland grejjer jag packa upp idag dock! Men ni får se imorgon! :)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0