Blåser bort

Tjänare manen!
Jag hoppas ni kollar på solsidan på söndagar kl 8 nu! De hör änna till livets måsten, haha! Jaja, tillbaka till dagens datum! Har jobbat idag, skruvat upp plaketter, mockat o nu sitter jag i sadeln! Tror de är en trött Ninja som är i ridhuset, hon borde vara de iallafall! Imorgon ska vi träna så tänkte bara jogga henne lite, ett lite kortare pass av lugnare typ!

Normalt sätt brukar jag vilja att hon ska få vila dagen efter tävling, men eftersom vi ska träna imorn vill jag inte gärna att hon ska göra de så blir ett lugnt pass istället! Är själv väldigt trött också sen gårdagen så de passar perfekt! Nu måste jag rida!

Hörs sen, puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0