Btw

Jag ser och jag tar till mig av er kommentarer ang. önskemål på inlägg osv, jag glömmer inte! Jag snarare förskjuter bara! Ni ska få era inlägg, I promise!! Men de tar ett litet tag oftast! De är så mycket i mitt lilla huvud som vill ut i ord i bloggen att en del saker får vänta o stå på kö! Så att så är de! Matilda o Ida, de kommer!

Snart kommer också en ny design, ska imorgon skicka över bilder till min s.k. designer! ;) (flashigt) Så förhoppningsvis är nya designen här tills på söndagkväll, härligt va? :) Har ni några tips på vad för upplägg jag ska önska? Bildtips? Önskemål? Bra att tänka på? Alla förslag mottages tacksamt! Ni är bäst!

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0