Essunga, Trollhättans Hoppryttarsällskap

Hej hej hallå!
Är ju o tävlar idag, på Essunga Ryttarförening närmare bestämt! Men de är Trollhättans Hoppryttarsällskap som anordnar! Började dagen med o försova oss en aning, hann precis till Essunga i tid för o hoppa, red som sista start, dubbelnolla och en 5e placering, duktigaste hästen! Hon var superfin i bägge klasserna, lyssnade precis som hon skulle och skötte sig verkligen alldeles utmärkt! Stolt över min prinsessa!

Självklart var jag mer nervös i 120n och red inte lika bra som 110, Ninja levererade ändå! 2 nedslag (inga räcken haha woho) tog bakbommen på en oxer för att jag red för sakta, de var 2an och mina ben var fortfarande lite spaghetti haha! Sedan tog vi med oss ett plank (hinder 8/9) vet inte riktigt varför tror vi kom lite flackt och jag red lite okoncentrerat! Men annars gick hon kanonfint faktiskt, och 120 känns inte längre som en omöjlighet utan mer som något vi behöver rida för o få mer rutin! Jag har världens bästa tjej!

Puss o Kram på er! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0