Fighting the distance

Lördagkväll i min ensamhet ikväll, sa ju att de skulle bli en lugn helg? ;)
På schemat står för ovanlighetens skull Gossip Girl!
 
Känner att jag kanske hellre gjort något annat än o bara suttit hemma, men samtidigt tror jag att de som är mest välbehövligt är en hemmakväll med god mat och bara ta de lugnt! Visst behöver vi alla det ibland? Kan säga att jag haft så mycket o göra de senaste att jag inte änns hunnit blogga från datorn, de har varit telefonen i flera veckor, först idag bloggar jag från datorn! Måste säga att de är otroligt gött och sitta med ett tangentbord istället för en liten knappsats på telefonen! ;)
 
Imorn ska vi ju som sagt sticka upp till Borås på gymkhanauppvisning, de är då Borås HS (horse show)! Verkar som Jan Brink och Tobbe Larsson ska vara där och har clinics också, kan nog bli lite kul, på de har dom ju också en mässa säger dom! Kanske inte i storlek med Göteborgs Horse Show mässan men något kul kan man säkert hitta, eller hur? :)
 
Har klippt både Esmeralda och Sophie idag också, eftersom båda är lite äldre och tunnare i typen väljer jag o klippa dom i såkallad filtklippning som ni ser längst ner till höger på bilden nedan!
 
 
Well, dags för mig och vara taxi!
Puss på er! /C

Kommentarer
Postat av: Lisa Brännström - Dressage By Lisa

Åh, hade också velat åka dit!

2012-10-13 @ 23:55:17
URL: http://dressagebylisa.blogg.se
Postat av: Mathilda Efraimsson

Kan du ta lite kort?

2012-10-14 @ 10:48:25
URL: http://mathildaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0