Freeeeedaaagsmyyyys

Hej godingar!
Jag hann inte med er igår och när jag kom hem tvärslockna jag! Inget o göra åt nu men ska försöka bättra mig idag o i helgen! Är på jobbet nu, då min rast snart är slut! Jobbar bara till 18.00 idag, go dag! Efter jobbet ska jag o Olle in o handla maskeraddräkt! Whoppa! Ska nämligen på maskerad hos kära Therese imorgon och måste hitta en bra utklädnad! Har ni några förslag?!!! :-D

Red imorse innan jobbet, som vanligt på fredagar blev de en uteritt! Ninja var pigg o glad, inget jag var vill jag lova... Eller jo glad men inte pigg.. Trött som ett as, de blir upp med tuppen även imorgon för o hinna rida häst nr 1 före jobbet kl 11! Gött de ...? Naej.. Efter jobbet är det träning, tjolahopp. Ja de är verkligen skitkul o träna nu för tiden MEN jag är så trött, helst efter jobbet! :( Aja, de blir nog bra! Sen blir de ju maskerad och söndag hopptävling! Och träning igen efter tävlingen..! Puh.. Aja! Dags o jobba!

Puss på er! /C

P.s. GE MIG MASKERAD FÖRSLAG!!!! D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0