Godmorgon världen!

Hej i blåbärssnåren!
Eller något i den stilen.. Sitter just nu på min lilla sessa ute på Allebyvägen, tänkte att de kan vara skönt med en skrittur innan vi går in i ridhuset. Vet inte hur skönt de är i o med att de är rätt kyliga vindar på både fingrar o ansikte.. Men mysigt är de iallafall, trots att man fryser! Kan inte starta dagen på ettbättre sätt än en tur på världens bästa! Morgonstund har guld i mun säger dom ju! :)

Var fortfarande kolsvart ute när jag gick upp tillsammans med tuppen imorse! Är jag en av väldigt få som gillar de tro? Finns inget mysigare än o gå upp tidigt när de är mörkt ute o se adventljusstakar i fönstren! Nu är de ju inte dags för de riktigt ännu men ni fattar poängen! ;) Efter jul är de alltid dösegt hemma, inga träningar, inga tävlingar o bara kyla o annat trist! Förutom kanske i år då! ;) I Januari sticker jag nämligen till Thailand i 2 veckor, gött kött! :) Anyways..

Nu måste jag rida vidare!
Puss på er! /C


Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Kan inte du lägga ut en bild på medryttaren när hon rider Bellmaan, eller vad han nu hette. :)

2012-10-24 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0