Härligt

Helt underbart o fått sovmorgon, tackar vi för! Så fort jag orkat pallra mig ur sängen ska jag åka upp och ta hand om min finaste, tänkte rida ut men får se! Träning kl 14 sen också, kan bli spännande! Sebbe har inte gått gymkhana på över en vecka så kan nog vara lite spring i benen där idag!

Håller nog på och åka på världens monster förskylning också tror jag, känner mig tjock i huvet och slemmig o lite snuvig, och har fått en sådan där go blåsa i munnen, en förskylningsblåsa! Dom gör så jäkla ont, well well! Bara o hoppas på att jag slipper bli jättesjuk! De är ju förskylningstider nu så antar att jag får ta min smäll jag med! Hehe ;)

Nu blir de klä på sig och sen frukost! Pussi /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0