Hiss & Diss

Hissar & Dissar
Kingsland's nya höst/vinterkollektion!
 
Börjar med..
HISS
Orion unisex tvåfärgad dunjacka från Kingslands vinterkollektion 2012. Andas och vattentät dunjacka med extra kraftig yttersida. Kingslands patch, snowflake, på ärmen.
Tycker defnitivt jackan är ursnygg, desto värre ligger den på sina 3500,- !!
Finns i rött och blått, och är något av de varmaste jag haft på mig, riktigt hiss!
Förutom priset.....
 
Kingsland's kända pannband och mössor med de nya emblemet, stickade och finns i olika färger, ex svart, blått, vitt & brunt. Pannband för 399,. & Mössa för 499,-
Tyvärr tycker jag de är för mycket cash egentligen, dom är snygga, har själv bara använt pannbanden men de är så varmt med de att jag måste ta av mig de emellanåt! Så jaa de håller värmen & är otroligt snygga, HISS till er Kingsland.. MEN återigen priset..
 
Kingsland levererar! Skitsnygg och mysig fleece tröja som även denna håller sin värme!! Praktisk färg och dessutom fina detaljer, HISS KL!! 999,- Ligger denna tröja på, vilket är okej kan jag tycka! Kanske att 899,. vart ett lämpligare pris, men 999,- är ok för o vara KL och jag tycker att den fungerar som den ska så jag säger inte mycket om priset där faktiskt. HISSAR iallafall!
 
DISS!!
 
För de första är denna västen APFUL för de andra är den pytteliten i storlekarna, för de 3e är den SVINDYR! Sooo not worth it, tunn som attan också, inget värmeplagg endast snygghets plagg (eller ja skulle väl vart...)! Västen ligger på 2290,- .. INTE KLOKT!!
 
Hittar ingen bild på de sista men,
de är Kingslands senaste ridbyxor..
De har kommit ROSA för 1989,- DIIISSSSS!!!!
Och nya vita med paljetter på emblemet?! DISS! för 1989,-
 
Puss på er / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0