Höstmys

Hej på er! Kul att jag låg i sängen o skrev igår o somna med telefonen i näven haha! Aja är man trött så är man! Har iallafall varit en bra tävlingshelg med KM vinst och godkända resultat i bägge klasserna igår, Ninja är bäst! Tränade när jag kom hem efter Troya, då var de nämligen dags för SM laget o träna sin första träning med hela laget, gick riktigt bra för alla, superkul! Sebbe var lite jobbig i början men efter en stund slappnade han av! :)

Får hoppas att han sköter sig på SMet annars blir de slarvsylta av honom vill jag lova! ;)

Ska upp till stallet nu o rida ut en sväng på Ninnisen tänkte jag, jobbar sent hela veckan så vill verkligen utnyttja tiden med min lille tjej till max idag! Och ikväll blir de hoppträning för Kidsen, var ju KM i lördags så vi tar det nog lite lugnt tror jag! :)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0