Just because it burns doesnt mean you're gonna die

What would god do?
 
Hej på er!
Har jobbat och ridit och kört Olivia o ätit o nu är jag hemma i min säng, redo för er! Imorn väntar ni tidsinställda, lucky you! Vi håller som sagt på o byter underlag i båda våra ridhus! Därför finns de inte möjlighet och rida i dom försen tidigast torsdag kanske.. Imorn kan man rida lugnt i de lilla ridhuset men helst ska man låta bli.. Lucky us! Eh.. aa.. Visst är de skitkul o få nytt underlag men de var mindre kul o ha uteritt och paddock o välja på idag när regnet vräckte ner.. Jag och Olivia red ut, känner att de är lite roligare än o harva omkring i paddocken när de regnar iallafall, då blir man ju bara omotiverad, eller hur? Fick ju dessutom använda alla mina nya reflexgrejjer! Spelar ingen roll vad de är, jag tycker alltid de är kul o använda nya saker, håller ni inte med? :)
 
Imorn är de onsdag, ända dagen denna veckan som jag inte spenderar på MyOne för o jobba, ja utav veckodagarna då.. Trivs väldigt bra där så de är lite tråkigt och inte gå o jobba, samtidigt som de är otroligt skönt och inte behöva åka in mot backaplan utan bara kunna gå o skrota på Alleby hela dagen! :)
 
Har packat upp lite saker från Kingsland idag, lite höstkollektion! Kan säga att jag främst dissar den, men även en del hiss också såklart, ni kommer få hiss & diss på de imorgon! Nu ska jag lägga mig ner och kolla på Gossip Girl, första avsnittet på säsong 2 nu ju, superspännande!! :)
 
Puss på er! / C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0