Karma is a bitch

What goes around comes around som dom säger.. Jag är helt övertygad om att de stämmer. Som man bäddar får man ligga liksom, gör du bort dig o beter dig illa, ljuger eller annat så får du förr eller senare tillbaka de kastat på dig själv. Man ska helt enkelt passa sig, o även om man kanske inte fattar de försen senare i livet så tjänar man alltid på o följa gyllene regeln, alltså behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Jag ska vara helt ärlig o säga att ja, jag syftar på en särskild person när jag skriver detta, svårt o dölja liksom? Men de är också väldigt sällan man stöter på folk som ser sig själv som fläckfria! Jag tror inte för 5 öre att en person någonsin kan göra allting helt perfekt. Aldrig! Och vill man kasta skit på mig för att jag skriver detta i MIN blogg så fine, eller så kan man välja att sluta läsa.

Tack för ikväll!
Kram /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0