Kul grej ?

Egoism är en spännande grej, eller ja kanske är ett knäppt ord att använda men egentligen stämmer de ju. Alla är väl egoistiska ibland mer eller mindre ofta. Men också på olika sätt.. Och när jag säger spännande menar jag kanske inte att just egoism är spännande men att de är ganska spännande och främst intressant och se vad de gör med folk, likväl som svartsjuka eller hur? Kanske bara är jag som tycker de men hur som helst..

Egentligen är de nog bara något utav de värsta jag vet.. De där med o bara handla för egen räkning, gör andra otjänster bara man själv får ut något av de, bara man själv får stå i centrum, bara man själv ser bättre ut än någon annan, om de så bara är för en sekund så gör folk de fortfarande och skiter fullständigt i vem dom trampar på på vägen?!

Faktum är att jag är nästan säker på att dom i längden förlorar på de själva.. Men man kan undra hur dom tänker? Är de värt de när dom står där o har förlorat någon som gjorde allt för dom? Tål o tänkas på av alla faktiskt, om jag säger eller gör detta sover jag bättre ikväll eller kan jag låta bli o växa som person i någon annans ögon?

Hmm..
Kram /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0