Onsdagkväll & gossip girl

Känner mig som en rätt usel bloggare idag och igår, men faktum är att de är svår och blogga utan täckning! Något jag kan skylla på idag, men inte igår - då ville jag bara inte helt enkelt. Ska strax slagga, tänkte bara kolla lite gossip girl först, grym serie! Har man börjat kolla är man fast, YOLO! Haha.. ;)

Har iaf låtit min lilla sessa vila idag, tror hon behövde de, vart o handlat massa foder till henne så hon blir fet o go! ;)

Har också varit o tränat GFRK barnen, vad duktiga dom är! Nu har nerverna börjat släppa på både dom o mig så de går verkligen bättre och bättre, sjukt kul! :) Bra ponnys också! :)

Yea well, hörs väl imorn! Då står frissan och ny säng på schemat, sweeeet!! Puss på er! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0