Oro

Ush ush ush, kom till stallet idag efter jobbet tar ut Ninja i gången och ser att hon är bra svullen i höger bak, blir såklart jätteorolig, tänker alltid de värsta när de kommer till Ninja, började direkt tänka, senskada? Ledskada? Sen ser jag att båda bakbenen är tjocka, lugnade mig lite och tänkte att hon kanske bara hade stått inne länge eller något, slänger på BOT (back on track) damaskerna och mockar!

Därefter borstar jag och gör i ordning henne, tar ut o skrittar en runda eftersom hon inte haltar, svullnaden gick ner jättebra och sen tvättar jag benen och sätter på BOT damaskerna igen, hoppas hon är bättre imorn! Oroar mig så himla mycket när hon är svullen eller liknande!! :(

Min lilla <3
Kram / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0