Sängdags!

Sorry, vet att jag skulle skrivit ett inlägg om lite åsikter kring tävling och framhoppning, men jag har helt enkelt inte energin till och göra de ordentligt! Jag vill att de ska bli ett bra inlägg, inget halvhjärtat! Så skjuter därför upp de till imorgon, jag är så otroligt trött nu så mina ögon går i kors, ryggen gör så ont att jag skulle kunna kräkas, och de känns verkligen att de är dags för o krypa i säng! Ska för övrigt handla en ny säng den här veckan, ska bli gött! Ryggen mördar mig i den jag har just nu! Klarar inte av de längre!
 
Tack för idag helt enkelt, nu ska jag fortsätta kolla på Grey's Anatomy, första avsnittet säsong 9 som alla sett förutom jag, har typ bara halva kvar o se.. Ska kolla på andra också om jag inte somnar, men blir de inte bättre då så slutar jag kolla, jäkla pisserie! Vem dödar typ ALLA de bra karaktärerna gång på gång i en serie och tror den ska bli bättre eller mer spännande? Idiotisk.. Dödar serien är vad de gör, utan Lexie & McSteamy kan Grey's skita ner sig!! Åhh.. Är så arg!! :(
 
Puss på er o godnatt! /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0