silence is loud

"At this moment there are 6,470,818,671 people in the world. Some are running scared. Some are coming home. Some tell lies to make it through the day. Others are just not facing the truth. Some are evil men, at war with good. And some are good, struggling with evil. Six billion people in the world, six billion souls. And sometimes… all you need is one"
 
Ibland glömmer man av hur mycket en person kan betyda för en, ibland glömmer man av att man själv kan vara otroligt viktig för någon annan. Jag har ett par otroligt fina vänner & människor i mitt liv, som jag vet inte kommer lämna min sida, likväl som jag inte tänker lämna deras, i varje fall inte så länge vi lever! Jag kan inte vara mer tacksam för att dom finns, jag uppskattar de varje dag. Jag behöver liksom inte oroa mig, jag vet att jag bara kan plocka upp telefonen och ringa. De är de som bevisar äkta vänskap tycker jag. Att personen alltid finns där för dig som en bästa vän ska. Jag skulle aldrig sätta något före mina bästa vänner och mina föräldrar och min bror då givetvis! Aldrig, de är dom som gör mig till den jag är, då är de minsta jag kan göra o alltid finnas där o ställa upp.
 
Man fattar inte försen man faktiskt börjar bli stor att kvalité går före kvantitet.. Knasigt de där, att man aldrig ska kunna bli fullärd på någonting! Anyways, jag älskar mina vänner och min familj. Och självklart min Ninja också!
 
Jag fick ett urgulligt sms förut också, blev genomglad. Kan inte fatta att man "skiter" i o vara snäll ibland, alltså att de finns människor som gör de.. Istället för o skriva t.ex. grattis, vad fin, vad bra, vad söt eller ja ni fattar så ignorerar folk och tänker "äh varför ska jag lika hennes/hans profilbild" Istället för o tänka "jag kan lika den lika gärna, de tar en sekund och jag har gjort någon lite gladare".. Vilket får dig o sova bäst om natten? Aja, fick iaf ett sms förut, urgulligt, och min poäng är att de faktiskt finns folk som tar sig tid och göra/skriva något för o få någon annan glad, sådana människor kan vara stolta över sig själva.
Sms:et: "Jag läste din blogg nu och jag hoppas du vet att jag iaf inte vill dig något annat än gott, vad någon annan än säger!! <3"
 
Finare person får man leta efter!
 
Godnatt på er! /C
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker om dig! Du gör mig glad <3

2012-10-16 @ 13:26:35
Postat av: Elin Olsson

2012-10-16 @ 14:11:04
URL: http://olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0