Sliter o står i

Man skulle kunna säga att de här blir en lång vecka med mycket jobb! Hinner egentligen inte änns skriva detta inlägget nu för min rast är i princip snart slut men en snabbis kan jag ju försöka hinna med! Lönevecka, känns gött! Långa arbetspass, känns mindre gött just nu men när pengarna kommer är de inte helt fel! ;)

Blir ingen ridning på Ninja idag, jobbar ju heldag så tiden är lite tight.... Men Olle är schysst o mockar så får jag bara åka dit och mata lilla odågan! :) imorn blir de ridning på morgonen behöver sitta i sadeln strax efter 8 senast, sen jobb igen! Sova, torsdag tar Elin Ninja för mig! Fredag ridning innan jobbet och lördag ridning innan jobbet, hej o hå vad jag kommer o vara trött nästa vecka! Haha! Dessutom efter jobbet på lördag har vi träning och efter tävlingen på söndag är de träning! Snacka om att jag kommer behöva all sömn jag kan få emellan allt detta... Puh! Aja, vi hörs sen! Puss

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0