Sooooool

Morgonritt som vanligt på fredagar, hehe. Men till skillnad från de senaste gångerna jag ridit iväg så är det idag SOL! Än så länge iallafall... ;)

Efter jag ridit är de bara o sticka in o jobba igen! Till kl 19, roligt värre än fredagkväll, aja jag klagar inte! Man ska vara glad sålänge man har ett jobb, och jag trivs ju på mitt så de är ju faktiskt bra! Men de är 3e fredagen i sträck jag stänger så ser fram emot en ledig fredagkväll nästa vecka hihi! Och dessutom en helt ledig helg? När hände de senast liksom!

I helgen står träning o tävling på schemat iallafall, ska bli skoj! Dock ska varken mamma eller Elin följa med i helgen så jag är väldigt nervös kan jag säga! Än så länge är bara en klass inplanerad, hoppar 2 utefter hur de känns efter första! :)

Anyways! Dags o fortsätta rida, Ninja går som hon är full på vägen just nu! Haha..

Kram på er / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0