Tråkiga tisdag

Sitter o käkar lunch och är allmänt seg bara! Ska bli skönt och komma hem och slappa framför gossip girl ikväll! Är så jäkla trött! Sådan där seg dag som man bara helst hade sovit sig igenom! Men men, de går icke! Skulle egentligen slutat 4 och haft privatlektion för Ebba sedan åkt o myst hos världens bästa farbror men när folk är sjuka setts planer på hyllan vet ni väl! ;-) Hellre de än att någon ska behöva jobba sjuk! Hade själv inte blivit så glad om jag var dålig och ingen kunde jobba åt mig liksom! :-(

Red ut imorse med Olle, hände en knasig grej som jag måste berätta om sen! Men nu ska jag återgå till min mat! :) Puss på er!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0