Tröttheten segrar

Hej godisbitar!
Har haft en lång och fullspäckad helg! Kan inte hjälpa den dåliga uppdateringen då mycket tyvärr! :( Igår skrev jag ju på morgonen, sedan jobb, raka spåret ut till träning, raka spåret till putsa inför tävlingen idag, till duschen, till Therese, till sängen! Så gårdagen bestod av alldeles för mycket o göra på egentligen alldeles för lite tid! Käkade "middag" (andra målet för dagen) påväg till Therese vid 22 tiden, ändå bra jobbat! ;)

O idag har jag säkert haft tid o blogga men de är alltid svårare när mamma inte är med! När hon kör får jag iallafall den tiden o skriva men ne, har kört själv hihi! :)

Upp vid 8 idag iallafall, lastade typ 09.04 nånting! Hade gott om tid på framridning o alltihop men de var ändå något som kändes konstigt.. Ninja kändes ok, inget fel på alltså utan som vanligt men jag hade typ inte huvudet med mig idag, kände mig lite off typ? Red inte så bra i första, jag tänkte helt fel (sa ju att huvudet inte var med) mellan 1 o 2an och Ninja tänkte nog att jag var helt dum i huvudet så hon stanna/skutta åt sidan sedan skärpte jag mig! Felfri på hinder annars! 120n kändes vi bättre, mer som ett Team! Hade 2 ner men vi behöver rutin! Jag blir ju så nervös!!!! Haha apropå mitt korkade huvud så glömde jag vart sjuan var en lite sekund på banan, haha! Hörde en godhjärtat röst säga "kombinationen Carro" och så kom jag på mig! Lyckligtvis innan vi behövde lägga en volt eller så! :) tack Sofia!!

Och nu är jag dödstrött..
Puss! /C


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fin bild! :)

2012-10-29 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0