Trustworthy

Äntligen i sadeln efter denna konstiga dag, har verkligen kännts som en skitkonstig dag! Och inte på ett bra sätt, känns typ mer som jag drömmer? Askonstigt, hoppas de känns bättre imorn, vet inte vad de är men de är.. Åh längtar till Julen, den här tiden på året är så kall, inte graderna tänker jag inte på utan känslomässigt känns de bara kyligt!

Anyways, vart på stallet sen halv 6 ungefär och truth to be told är det ingen höjdare! Jag gömmer mig hos Ninja och tycker mest att stämningen är oäkta.. Vet inte vilka som vill en gott eller ont! Ååh... Längtar till årsskiftet!! Bulycke här kommer vi!! :) Anyways, måste rida nu!

xoxo (haha) /Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0