Vecka 42

Jaha, då var de dags för vecka 42! Teorivecka på Alleby RK! Och dessutom klubbmästerskap på lördag, vi får även in nytt underlag i bägge manegerna! Snacka om händelserik vecka! För min del är de också tävling på söndag! Hoppar alltså lektionshäst på KM! Och Ninja på Söndag!

Idag blir det jobb, sedan rida en sväng med min lilla Olli, och efter de har jag ingen aning.. Sova antar jag! Har dock ingen större sovlust, fick ju sova ut idag och då känns de typ som de inte ska gå o sova haha! :) Fick tyvärr inga bilder igår! Men ska se om de ligger något på deras hemsida sen när jag kommer hem! Vi hörs senare godingar!

Puss på er! Ha en fin måndag! :)
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0