Bäst o hålla i sig

Haha holy macaroni vad Ninja taggade upp sig idag, helt tokig! Skulle köra lite markarbete och så hade jag ett lite högre hinder som jag ville hoppa bara för o få känna efter lite inför lördagen!

Började med lite galoppbommar vilket gick helt ok, hon vaknade till ordentligt och var pigg o framåt men lyssnade ändå, sen när jag började med sockerbitshindrena så tagga hon upp som sjutton!! Utan martingal red jag också smart som jag är! Haha... Hon hoppade superfint o vi avslutade med ett språng på 110, kändes kanon bra! Men jäklars, gäller o hålla i sig ibland alltså, haha! :)

Nu blir de unghäst! Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3563867/images/2012/pic_5058ad649606ee4900807d88.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0