Bulycke Regional 30/9-12

Tänkte utvärdera dagens tävling, hade liksom inga förhoppningar. Var bara nervös och kände mig sjukt ringrostig! Haha.. Men de var otroligt roligt iallafall, jag kände mig supertaggad ändå, gå in o ha roligt liksom! :) Hade min bästa Elin med mig också, och självklart min kära mamma så både jag o Ninja var i säkra händer o kunde bara fokusera oss på o ha kul! :)

Första klassen var en 110, grunden gick bra, prinsessan lyssnade som hon skulle och vi hade bra flyt, vart en dubbelnolla och en 2a placering, vår första omhoppning faktiskt, och då givet vår första placering också! :) Hihi! Superglad! 115 gick också bra, fast först efter hinder nr 3! ;) 1 okej, sen var 2an en maxad oxer som jag red på lite mot, kort 4 galoppsprång ner till ett väldigt omaxat räcke, aka nedslag på räcket efter att ha glömt förhållningen efter 2an! ;) Men de gör inte så mycket, jag är nöjd o glad iallafall! :)

Och jag har världens bästa Ninnis!!
Kramis /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0