Dear Jack

Startar dagen på bästa sätt, med en uteritt på min prinsessa, älskar o vara i stallet på morgonen före jobbet, de är så lugnt o mysigt på något sätt, som gräddglass för själen! Hähä! ;) filosofisk jag är ändå!

De blir jobb till 19.00 ikväll så bäst o göra de man måste innan för att sedan bara kunna avnjuta en go fredag kväll i gott sällskap! Verkar som de blir middag med bästis på pasta plus och sedan bio, vad mer kan man önska sig? ;) Kan verkligen känna hur gott de ska bli med pasta carbonara sen, mumms! Får se vad de blir för film, har ni några förslag?

Peace


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

När svarar du på resten av frågestunden???

2012-09-28 @ 16:21:37
URL: http://mathildaasliv.blogg.se
Postat av: anonym

Hej Caroline jag tycker att du verkar vara en sån otroligt stark person! Genom att läsa din blogg blir jag lixom pushad till att rida. Jag har haft en väldigt jobbig period i ridningen just nu. Men du får mig att fortsätta kämpa! Och jag ÄLSKAR din blogg!

2012-09-28 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0