Dumma

Har inte kommit in på appen idag, himla störande faktiskt! Men nu är jag inne så ska försöka svara på första delen av frågestunden! :)

Elin har frågat!
Bästa minnet? (utanför hästarna) Utan tvekan studenten, såååå grymmt! Lätt värt o se fram emot de lovar jag! :)

Bästa hästminnet? (utanför tävlingarna) Sjukt svårt för alla resor och så är ju de bästa jag gjort o typ Horse show, antar att träningslägret för Björne var något utav de bästa!

Bästa tävlingsminnet? Vinsten i GBG Horse Show 2008!! Och EM i Wales 2010! :)

Första hästen du tävla? Lektionsponnyn Krabat på GFRK!

Någon du alltid kan lita på? Mamma!

Favoritklädesplagg? Hoodytröjor!

Någon fobi? Att spy!!

Något du inte klarar dig utan? Hästarna o min bil hehe!! Och familj o vänner såklart ;)

Högsta önskan? Har tyvärr inte bara en hehe, men däremot kan jag dra en utav dom! Och de är o få tävla hoppning på Falsterbo Horse Show! Bara o börja kämpa!! ;)

Framtida jobb eller karriär? Hästar! Haha. Tränare o hästförsäljning iaf :)!

//C


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Tack för svaren! :)
Aa, studenten längtar jag till kan man säga!
bara 5 år kvar, sen smäller de!! ;D

2012-09-15 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0