Efter jobb kommer sömn

Kanske lite småtokigt men jag ska faktiskt hem och sova nu efter jobbet, ja klockan är fyra och ja de är fredag o helg imorn, MEN jag ska köra bil heeela natten så jag behöver faktiskt lite sömn innan dess. Dygnet kommer vara vänt på tills nästa vecka, fruktansvärt men och otroligt värt! För vi lär ju få en sjukt nice helg, jag bävar lite för de där med för lite sömn dock.. Känns inte som något som egentligen passar mig, men ska nog kunna härda ut! Blir dock trött av bara tanken..

Upplägget är, 16.00-ca 20.00 sova, sedan packa, 22.00 sätta sig i bilen och köra tills 10.00 ca imorgon bitti, sedan försöka få någon sömn o mat i magen. 16.00 imorgon till 06.00 söndag äre fäst! Sedan sova till ca 16.00 när de åter igen är dags o sträck-köra 12 timmar igen, 04.00 ca hemma igen - sova. 12.00 måndag - JOBB! Gött.... Aja hoppas ni får en trevlig helg! Pussss hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ha de sååå kuuuul!!! :D

2012-09-07 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0