God kväll

Hallå i natten, är först nu hemma sen i morse, härligt trött i kropp o nacke nu! Bägge hästarna dressyrade i paddocken idag, sedan lektion för hoppbarnen! O innan dess, jobb såklart! :)

Måste nog gå till VC med min nacke nu, har otroligt ont varje kväll och orkar inte riktigt med de! Inte för att dom kan göra något men bra o ha på papper kanske..

För övrigt så var bägge bushästarna jätteduktiga idag, Ninja kvalar snart som dressyrhäst, supermjuk och helt underbar, min bästa! Haha nä dressyrekipage vill vi inte bli men hon är verkligen super nu, älskade häst, jag ser fram emot vår tid ihop! Carolien var också duktig, men sjuuuukt pigg haha.. Tokfia! Inget bråk idag iallafall, hihi busungen! Mina fina <3

God natt, pussipuss!


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Satsade inte du på hoppning? Men det är bra att du tävlar i dressuýr ochså eftersom det är grunden och det är väldigt kul igentligen!

2012-09-05 @ 15:38:43
URL: http://mathildaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0