Gymkhanaträning

Har precis haft en skitrolig träning med 3 riktigt fina kompisar på min sida och 4 skitduktiga och gulliga tjejer på andra sidan, snälla o glada allihop! Inga sura miner, bara skratt o leenden! Helt underbart!

På de så gick Sebbe riktigt bra, lätt bästa träningen hittills, han lyssnade nästan hela tiden och höll en bra galopp och fick till sina vändningar! Visst har vi mycket kvar o träna på men de är de jag tycker är kul!! :) Hade nog inte vart så motiverad o sitta o träna på ex. Polo! Han är redan helt grymm, vill ha något o jobba med, men inte för mycket jobb! De orkar jag inte med alla hästar jag har! Är iaf supernöjd med Sebbe idag! Börjar känna mig lite hemma liksom! :)

Nu måste jag sova.. Upp kl 6 imorn o rida innan jobbet! Yippie.... -.- Puss!

//C

Fick en överraskning på min säng när jag kom hem idag också! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0